piątek, 15 listopada 2013

Skrzyneczka skorupkowo-motylkowa















13 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła :) i podziwiam skorupkową robotę :

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzynka i fajne te skorupkowe elementy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje kolory, ale bardzo mi się podoba kompozycja , no i wykorzystanie skorupek :) Ciekawa alternatywa dla kraka , choć na pewno bardziej pracochłonna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Miło mi, że kompozycja Ci się podoba :). Co do skorupek ...jest trochę dłubaniny, ale lubię z nimi pracować.

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyszła ta skrzyneczka. Szczególnie boczki świetnie się wpisują w całość. Asiu, a tło z napisami , co to? Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marto, że mnie odwiedziłaś :) , dziękuję również za miły komentarz :). Na wieczku to taka serwetka, dodałam tylko dużego motylka. Pozdrawiam. Jola :)

      Usuń
  5. Wysokiej urody jest. :) I te skorupki tu bardzo pasujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynkę zdziałałaś rewelacyjną z tymi skorupkami.
    Raz podziałałam ze skorupkami zainspirowana Twoimi poczynaniami ,jest co robić i za to bardzo Ciebie cenię.Jesteś wszechstronnie utalentowana.
    H.J.

    OdpowiedzUsuń