sobota, 30 listopada 2013

Pudełko na karty









8 komentarzy:

  1. Piękne !!! ...chciałabym się dowiedzieć jak je zrobiłaś krok po kroku, kolorystyka super i wzorek, jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Jolu, idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, akurat to pudełko nie wymagało ode mnie wielkich umiejętności. Ono samo w sobie było już piękne, nadałam mu tylko inną kolorystykę tzn. pobieliłam, przetarłam papierem ściernym, dałam patynkę i polakierowałam :). Tak niewiele z mojej strony ale efekt fajny :)

      Usuń
  2. Piękne pudełko i już wiem czyje:)
    Takie pudełko sama bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój swojego zawsze znajdzie :). Miło mi, że pudełko Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Retusz pudełka fantastyczny
    Hania-Joasia

    OdpowiedzUsuń