piątek, 15 sierpnia 2014

Szkatułka z sową










14 komentarzy:

  1. Piękna praca! Bardzo podoba mi się jej kolor, a ta faktura na wieczku - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa :) Co do faktury, to nie moja to zasługa ..... takie było pudełeczko, zmieniłam tylko miejsce gdzie sówka zamieszkała :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne pudełeczko i te przecierki miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycza! Kolorki, faktura miodzio! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak kolor ....jest bardzo ciekawy...podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna szkatułka! Super przecierki i kolorek. Faktura ciekawa, aż chce się dotknąć ręką...Czy ty też tak lubisz dotykać?
    Ja bardzo. Chyba dlatego tak lubię giełdy staroci, przed zakupem wszystko można pogłaskać i poczuć...Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Też mam tak jak Ty ....lubię giełdy staroci. Można spotkać tam rzeczy, w których jest magia. Pomimo, że daje się im nowy wygląd , to i tak jest w nich coś sprzed lat. Niestety czasem można tylko popatrzeć i podotykać, bo ceny odstraszają.

      Usuń
  6. Właśnie widziałam na forum i z przyjemnością jeszcze się pogapię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam na FORUM i tutaj podziwiam wspaniałą sówkową szkatułkę.

    Hania

    OdpowiedzUsuń