niedziela, 27 kwietnia 2014

Karteczki imieninowe














7 komentarzy:

  1. Śliczne !!! ale długo nie będę na nie patrzeć bo nie chcę się zarazić karteczkowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ten wirus dopadnie Cię w najmniej oczekiwanym momencie, tak jak i mnie dopadł :D

      Usuń
  2. kolory te same a jakie inne:), widzę krepę? wszystkie mi się podobają ale ta z serwetką najbardziej:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga za komentarz :), dobrze widzisz jest krepa :)

      Usuń
  3. Widziałam już i podziwiałam na forum. Dobrze, że nie ominął Cię ten wirus :-))) A i pewnie Grażynka też się zarazi jak i ja :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Your greeting cards are so preety and romantic!Great work!!
    Wish you a lovely week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i urocze karteczki imieninowe.
    Jestem pełna uznania za Twą twórczość i pomysły
    Hania

    OdpowiedzUsuń