czwartek, 29 sierpnia 2013

Buteleczki decoupage


























8 komentarzy:

  1. Urocze, wszystkie bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelino, bardzo mi miło na serduchu jak czytam pochwalne komentarze, dzięki wielkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Wszystkie śliczne, ale różane są naj :)
    Fajne maziajki ci wychodzą, pędzlem czy gąbeczką maziasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, dzięki za odwiedzinki i miły komentarz :). Maziajki robiłam gąbeczką (pierwszy raz) i też mi się to spodobało :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ile buteleczek i każda inna! Jak dla mnie naj ta z reliefami bo to coś dla mnie póki co nie do osiągnięcia, więc podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, dzięki, że zaglądasz do mnie i opiniujesz :). Reliefy - nie taki diabeł straszny...... jak popróbujesz, na pewno za którymś razem będziesz z siebie zadowolona. Warto popróbować bo to fajna zabawa jest :) Pozdrawiam :)

      Usuń